Lördag.

Nu har vi gjort 6 dagar i spanien. 6 toppendagar! Lite hemlängtan har vi fått smaka på, men vi visste att den skulle komma :) Idag har de varit full rulle på Strandbaren, mycket folk och mycket mat skulle serveras! Den lilla diskmaskinen gick bet och de blev kaos! Men vi lyckades att få sluta idag med :p Vi lagade idag potatissallad med skinka till lunch åt personalen :) nöjda ännu en gång! Ikväll ska vi tillbaka till Bacchus café och fika och betala för gårdagen för de glömde vi. ( Pinsamt! ) Vi ska också fortsätta letandet efter frimärken :p Imorse fick vi också smaka på en onyttig frukost som inte var något att rekomendera, choklad foundu med en blandning mellan pannkaka och wienerbröd, inte speciellt gott eller nyttigt! 


Ha de bra alla!



frukost med   Cameliea, Maria och José . Camilla José Bellaaa en del kan ju se ut som dom vill när dom äter :O

Kommentarer
Postat av: Meta

Underbart att läsa det ni skriver! En sååååå levande blogg - det riktigt känns som om jag är med er och det är jag ju faktiskt också då jag känner igen många av vyerna som ni fotograferar. Tack för er goa blogg! Hemlängtan helt klart - det är då man upptäcker allt det man har som är viktigt i livet! Tänkte ringa er imorgon bitti - hoppas på kontakt.

2009-04-05 @ 12:26:53
Postat av: Anna

Hoppas söndagen hade mycket sol åt er! Är så spännande att få läsa er blogg, fast jag inte har minnesbilder som Meta från stället så känns det snart som jag varit där :) Ha de bäst!

2009-04-06 @ 11:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0