Dag 4.

Dag 4.
 
Idag var vi på Bacchus café. Vi cyklade dit vid 8 och åt frukost.
Förberedde och städade, började mep:a sen satte bakningen igång. Vi bakade Petit chouer, kladdkaka, nötchoklad rutor, choklad muffins, citronsockerkaka och bella påbörjade en fudge, men de gick inte som planerat så vi hade de som smaktillsättning och som garnityr istället :p Vi har handlat idag med, de finns ett liknande Dollar Stores som vi har nött lite varje dag och hittat en massa roliga saker  :) handlat har vi också gjort inne på spaniens Consum. Likadär bläckfisk och grsilår överallt :p haha fy fan! Vi är ganska fascinerad över alla hus här nere, de ser ut som palats och är man ute och går känns de som att gå inhomhus för dom har kakel och klinkers överallt på trottoarerna.   Jättefint!

Snart ska vi snart ut och cykla runt i spanien och leta efter ett café och fika lite efterdagens arbete :)
Bilder kommer också som vanligt! :)


Ha de bra!

Bella :)Camilla :) petit chouer :)allt vi bakade :)

Kommentarer
Postat av: albin lindblom

tja:)vad gör ni???

marre är här hos ås nu ska vi fika vi har ventat 60:min på att få fika!!

mamma fylde år i går 21.

jag har köpt en data med vebb :D

hej då





/ malte hälsar till bella:)

2009-04-02 @ 20:35:07
Postat av: Anonym

tja:)vad gör ni???

marre är här hos ås nu ska vi fika vi har ventat 60:min på att få fika!!

mamma fylde år i går 21.

jag har köpt en data med vebb :D

hej då





/ malte & albin hälsar till bella:)

2009-04-02 @ 20:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0